Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contract de administrare

Contract de administrare1
Incheiat astazi .........................
la .............................................

I. PARTILE CONTRACTANTE

In realizarea si dezvoltarea atributiilor administratorilor, prevazute de Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale (republicata), precum si in actul constitutiv, intre:

1.1.  S.C.  ...........................................................  S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L.  sau  Regia autonoma ......................... cu sediul social in ......................., (localitatea) str. ............................................. nr. ........., judet/sector .................................., avand codul unic de inregistrare nr. ............... , atribut fiscal .................................. si numar de ordine in registrul comertului .........../........../........., contul nr. ..................... deschis la ..................., telefon ............................., fax .............................., reprezentata prin2 ..................................................................., in baza adunarii generale a actionarilor/asociatilor/ordinului/hotararii nr. ............................................ din data de ....................................., denumita, in continuare, societatea/regia

                                                               si


1.2.  Societatea  comerciala3   ............................  S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L.,  de  nationalitate .........................., cu sediul in ....................................... (localitatea) str. .............................. nr. .........., judetul/sectorul/tara ..........................................., avand codul unic de inregistrare nr. ..........., atribut fiscal  ..........................................  si  numar  de  ordine  in  registrul  comertului ....../......./....., contul nr. ........................ deschis la ......................................................., telefon ......................................, fax ..................................., reprezentata prin ....................................................4 in baza ............................. 5, denumita in continuare administrator
au convenit sa incheie prezentul contract de administrare, cu respectarea urmatoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. In urma acordului de vointa intervenit intre parti, societatea/regia incredinteaza administratorului organizarea si gestionarea activitatii sale.
2.2. Organizarea si gestionarea activitatii societatii/regiei se vor efectua pe baza obiectivelor si criteriilor de performanta anexa, care fac parte integranta din prezentul contract.
2.3. Administratorul reprezinta societatea comerciala/regia autonoma in raporturile cu tertii si poarta raspunderea pentru modul in care infaptuieste actele de administrare a societatii comerciale/regiei autonome, in schimbul unei indemnizatii conform celor convenite prin prezentul contract.

III. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract se incheie pe o durata de6  ........... ani, incepand cu data semnarii acestuia.
3.2. In conditiile indeplinirii de catre administrator a obligatiilor asumate prin contract, la expirarea termenului, partile vor putea conveni, prin act aditional, prelungirea contractului pe o perioada [...]

Model de contract actualizat la zi, preluat partial din lucrarea Consilier Modele de contracte si formulare de procedura juridica


10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR

Newsletter Infojuridic
Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Intrebare: Vin la dumneavoastra cu cateva nelamuriri referitoare la noul Reges. 1. cine este persoana care trebuie sa creeze noul cont in reges, pe baza de semnatura digitala? eu, ca persoana de HR, desemnata prin decizie de catre angajator, sau administratorul firmei si apoi acesta imi da accces in platforma? accesul in platforma se va face de fiecare data cu semnatura digitala? sau daca aleg 2. odata creat contul, datele se vor introduce numai in noul Reges? 3. referitor la declararea locului de munca...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Data aparitiei: 21 Iulie 2009
Votati articolul "Contract de administrare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Poate sunteti interesat si de:
©2025 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR"

10 Modele de contracte – actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016